Tänään oli oikeastaan ihan mukava päivä.

Tietysti mukavuutta hieman vähensi se, että jouduin heräämään 5.30 jotta kerkeäisin kouluun kahdeksaksi, joten sain nukuttua vain viisi tuntia ja olin aivan kuitti koko päivän.

Vietin tänään aikaa muutaman uuden ystäväni kanssa. Tepsun kanssa olin jutellut jo aika kauan aikaisemminkin ja olimme jopa käyneet Helsingissä yhdessä. Salvinion kanssa en ole tutenut aivan niin kauaa, mutta pidän hänestä kovasti ja minust tuntuu, että tiedän hänestä enemmän kuin Tepsusta. Olen Salvinion kanssa samassa ruotsin ryhmässä ja meillä on leensä tunneilla aina hauskaa. Tänään sain hänen puhelinnumeronsa.

Ja olen muutenkin onnistunut hieman raottamaan 'ujon tytön'-verhoa ja kun pääsin koulusta kysyin eräältä pojalta, joka on samalla luokalla kanssani että mitä kirjaa hän lukee. Me olemme olleet hänen kanssaan samalla luokalla kohta kolme vuotta ja samassa kolussa kohta kuusi. Ja silti hänelle puhuminen tuntui vaikealta. En ole erityisen hyvä puhumaan muiden kanssa ja silloin kun puhun, puhun yleensä itsestäni aika tavalla, koska muuten minusta tuntuu, että minut jätetään porukan ulkopuolelle. Syytän edellistä kouluani.

Lauantaina meille tulee kaikki serkkuni yökylään. Kutsumme sitä serkkutapaamiseksi, ja minua hieman huolestuttaa, että miten se menee. Meille tulee yhteensä 7 lasta, joista 1 on kouluikäinen. Saas nähdä että miten siinä käy. Onneksi on kuitenkin vasta keskiviikko, joten aikaa ahdistumiselle riittää.