Eipä ole pariin päivään tultu täällä käytyä. Syynä kaamea määrä hommaa ja huono muisti.

En muista enää juurikaan päivistä, jotka ovat kuluneet viime juttuni jälkeen, joten taidan aloittaa eilisestä. Eilen siis oli maanantai, eli viikonloppu oli sillä selvä. Ja täytyy kyllä myöntää, että lainaus, jonka jossakin näin kuvasti hyvin eilistä ajatusmaailmaani. Siinä sanottiin näin: "Do not worry, five days after the weekend are always the hardest." Ja näin se on. Eikä asiaa auta yhtään sekään, että sain tietää, että koeviikko alkaa ensi viikon maanantaina. Mitenköhän se voi yhä vain tulla sellaisena järkytyksenä? Onhan tämä jo oklmas koeviikkoni... Ja minun todennäköisesti olisi pitänyt tietää tästä jo aikaisemmin... Eniten stressiä minulle aiheuttaa yhteiskuntaoppi. Siinä on kaksi pakollista kurssia ja sain edellisestä kutosen, joten tästä minun on pakko saada yhdeksikkö, jotta saisin yhteisarvosanaksi kasin, ja se vaatii melkoista ihmettä. Kasi minun on saatava, koska äitini pakottaa minut käynään ensimmäisen kurssin uudelleen, jos en sitä saa.

Seuraavaksi eniten minua ahdistaa biologian 2. kurssi. Sain kyllä ensimmäisestä ysin, mutta bilsa 2 on lukion reputetuin kurssi. Joten siihen siis pitää tsempata. Ruotsissakin olen aika huono, joten se vaatii myös huomiotani... Matematiikan 1. kurssista en päässyt edes läpi, mutta toivon silti kovasti, että 2. menee paremmin. Englannista en ole huolissani, sain ensimmäisestä kurssista kympin. Mutta paljon tekemistä minulla siis on.