Olen huomannut itselläni olevan pienen ongelman. Itse asiassa olen tajunnut tämän jo jonkin aikaa sitten, mutta ennen se ei ole häirinnyt samalla tavalla.

Minulla on näet tapana tärisyttää jalkojani. Aiemmin minä nyt vain satuin tekemään niin, mutta nyt se alkaa ottaa pattiin. Aikaisemmin tärisytin yleensä vain toista jalkaa ja sitäkin vain silloin tällöin, mutta nyt. NYT. Nyt huomaan tärisyttäväni molempia ja koko ajan. Illalla jalkani ovat aivan hapoilla, kun olen tärisyttänyt niitä koko päivän. Ja se todella häiritsee minua. On aivan äärettömän noloa, kun pitää istua jossakin hiljaa ja paikoillaan, kun jalat vispaavat. Ja kun tajuan niiden tärisevän, lopetan heti. Eikä mene kauaa kun ne tärisevät taas.

Lisäksi minulla on tapana hypistellä käsissäni koko ajan jotakin. Kaulakorua, korvakorua... Mutta kaikista eniten minä näprään lyijytäytekynääni. Tiedättehän sellaista, jota kun pyörittää niin toisesta päästä tulee ulo pyyhekumi. Minulla on tapana purkaa kynä osiin uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...

Tiedän, että blogiani lukee muutama ihminen, ja arvostaisin, jos joku teistä auttaisi minua. Onko minulla jonkinlainen keskittymishäiriö? Vai olenko muuten vain levoton? Pyydän, auttakaa!